Toate produsele de pe site care sunt in stoc pot ridicate de la depozitul nostru din Buzau sau va pot fi livrate la domiciliu prin curierat rapid sau camioane proprii. Relatii telefonic la 0761.367.117 (luni-vineri 9-17).
PRETURILE AFISATE NU INCLUD TRANSPORTUL SAU MONTAJUL!
Magazinele ce afiseaza Transport Gratuit includ in pretul produsului un cost estimat de transport.
Noi am ales sa afisam preturile corect si transparent, pentru ca la fiecare client si comanda, in functie de greutate, numar colete, destinatie etc. sa cautam si sa calculam cea mai ieftina si convenabila varianta! De exemplu daca un client comanda 3 produse, nu ar fi corect sa aiba inclus in pret de 3 ori transportul! Sau clientii ce ridica personal un produs, de ce ar avea transportul inclus in pret?
Prin „Curier rapid” avem o durata medie a expedierii de circa 2 zile lucratoare, cu livrarea produselor la adresa dorita de dumneavoastra. Locatiile izolate, departe de localitati mari, zonele de munte sau Delta Dunarii (anumite zone) pot avea termene mai mari de livrare. Produsele ce se produc sau importa la comanda au termene livrare diferite, ce va vor fi comunicate. Acest termen insa nu poate fi garantat, deoarece transportul se efectueaza printr-o terta parte, respectiv compania de curierat rapid, care isi rezerva dreptul de a-si prioritiza comenzile si termenele de livrare.
Exista cazuri independente de actiunile noastre, cand durata de expediere prin curier rapid poate depasi 48 de ore.
In perioade ca Paste, Craciun, Black Friday etc. timpul de livrare al curierilor creste.
Comenzile efectuate vinerea dupa ora 15, sambata si duminica se proceseaza incepand cu ziua de luni.
In momentul primirii produselor veti achita contravaloarea lor la agentul de livrare (plata ramburs). Exceptie face situatia in care ati platit in avans, prin virament bancar in contul nostru, sau cu card online.
La plata cu Ordin de Plata in cont, produsele vor fi expediate dupa incasarea sumei.
Veti fi sunat de catre firma de curierat pentru a stabili termenul de livrare, din acest motiv este foarte important sa ne furnizati in momentul in care efectuati o comanda un numar de telefon. Inainte de a trimite comanda va rugam sa o verificati cu atentie, in special datele de livrare si numarul de telefon la care puteti fi contactat atat de operatorii nostri cat si de firma de curierat.
In cazul in care nu veti fi gasit la data si ora stabilite de agent pentru livrare, se vor pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi gasit, comanda va fi anulata.
Durata expedierii se calculeaza din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In cazul in care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul va va informa despre acest lucru in momentul confirmarii telefonice a comenzii. In aceasta situatie operatorul va va comunica noul termen de livrare. Aveti optiunea de a alege intre a accepta noul termen, a alege un produs similar sau a anula comanda pentru produsul respectiv.
Livrarea produselor agabaritice: casute gradina, casute, magazii, garaje, spatii joaca, tobogane, mobilier (si orice alte produse cu ambalaje mari ca dimensiuni sau grele), se face de firma de curierat pana la „usa blocului” respectiv la „poarta” in cazul locuintelor tip casa. In situatia in care casa, curtea, blocul sau locatia sunt inacesibile autoturismelor, livrarea se face pana la punctul in care se poate accesa cu autovehiculul de livrare, drum asfaltat sau betonat. Nu se pot face livrari pe drumuri neamenajate. De asemenea nu se pot face livrari in localitatile din Delta Dunarii ce au acces doar pe calea apei. In aceste locatii livrarea se face pana la punctul maxim de acces rutier.
Nicoltex.ro NU garanteaza disponibilitatea in stoc a produselor afisate, motiv pentru care societatea va avea dreptul de a nu livra in cazul in care anumite produse nu mai apar in oferta furnizorului sau nu mai sunt disponibile din alte motive.
Suntem prezenti pe platforma SEAP, pentru achizitii de catre institutii publice bugetare, scoli, primarii etc. Orice produs poate fi publicat in platform SICAP/ SEAP. Pentru acestea, tranzactiile financiare se efectueaza doar prin contul nostru de Trezorerie.
Imaginile sunt cu titlu informativ. Produsul si nuantele pot avea mici diferente fata de imaginea prezentata aici
Plata produselor:
Produsele achizitionate online le puteti achita in 3 moduri:
- Plata la livrare/ ramburs
Comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului. Este ceea ce se cheama si plata ramburs.
- Transfer bancar (ideal pentru persoanele juridice)
Dupa ce efectuati comanda si cunoasteti suma totala de plata, achitati in contul nostru valoarea produselor. Solicitati reprezentantilor de vanzari factura – o veti primi pe email.Transferul bancar se va efectua conform facturii primite, originalul facturii fiind prezent in colet. Comanda va fi procesata dupa ce avem confirmarea platii.
- Plata cu cardul – online.
Toate produsele se livreaza insotite de Factura Fiscala, pe care o gasiti in plicul transparent cu eticheta curierului (sub eticheta). Daca aveti mai multe colete, factura este doar pe unul din colete. In cazul in care ati aruncat ambalajele sau ati pierdut factura, puteti solicita oricand o copie. Orice livrare, indiferent de valoare, este insotita de Factura Fiscala. Daca produsul comandat este un cadou si nu doriti sa fie atasata factura, trebuie sa solicitati in mod expres acest lucru in momentul in care plasati comanda. In acest caz, factura va va fi trimisa doar pe email.
Orice problema legata de integritatea pieselor produselor se semnaleaza INAINTE DE A FI MONTAT/ASAMBLAT la numarul de telefon 0761.367.117 sau scris pe email la comercial @ nicoltex . ro in maxim 48 de ore de la primirea coletului. Orice sesizare dupa montaj nu va fi luata in considerare deoarece se presupune ca piesele s-au deteriorat in timpul montajului/manipularii.
Orice problema legata de integritatea coletelor (ambalaje deterioarate, produs spart etc) se semnaleaza in 48 de ore de la primirea coletelor si OBLIGATORIU se noteaza pe nota de transport (AWB) de fata cu agentul de la curierat ca produsele au fost primite deteriorate. Fara aceasta notificare, orice sesizare nu va fi luata in considerare deoarece se presupune ca ambalajele/produsul au fost deteriorate de catre client in timpul manipularii. Aceste notificari se comunica la numarul de telefon 0761.367.117 sau in scris la email comercial @ nicoltex . ro.
Informatiile legate de produse (poze,titluri, descrieri, preturi) pot fi alterate fara voia/stiinta noastra din cauza unor erori de software/atacuri cibernetice. In aceste situatii nu suntem responsabili de aceste actiuni si nu vom onora comenzile afectate.